21.6.2012 kl.23.41!

Har jobbat hela tiden så har inte hunnit skriva nåt! ida ha ja bara tagit lugnt och vari hemma! Har försökt få min holiganiska häst att bli lugnare mn de värkar bli ganska svårt.. Imoron åker ja iväg till Mats stuga o e där till lörda kväll eller sönda! :) vet inte rikit ännu! Startar redan halv 11 fråna grannana så min midsommar kommer bli super får se hur ja ska stå ut med John.. mn nog går de väll! :D Hoppas att jag hinner slänga in nåt inlägg fören måndan... För på månda skall ja vara kl.10.00 på rosvik! Skribaläger e de som gäller! (: Man får hoppas på att de blir rolit! :D

Sötnosen min ♥

Normala grannen?? ;D

Över 1 vecka utan dej! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0